Post by lithalmecirea on Feb 19, 2022 10:23:51 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Last Day on Earth: Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Last Day on Earth: Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Last Day on Earth: Survival 2022 version ▞▞▞
Meir matte
Last Day on Earth: Kemandirian Laga mwc
Et virkelig fantastisk overlevelsesspill og det er veldig gøy. Jeg tror én ting de bør endre er at selv om du kan kjøpe ting med penger, gjør det slik at du kan kjøpe ting med penger og gjenstander i spillet. Lag et handelssystem også slik at du kan få varer enkelt, men annet enn det elsker jeg og liker spillet.
Spillet vil ikke lastes lenger. Har spilt i årevis og nå stopper det plutselig opp. Selv etter siste oppdatering. Spillet er morsomt, men dette er en skuffelse
Etter min mening er dette spillet det beste mobile overlevende spillet som finnes. Det er utfordrende og vanskelig å få tak i, men det er fortsatt morsomt å spille. Jeg har spilt det i mer enn 2 år, og så langt er dette spillet mitt hvis jeg kjeder meg om dagen. Jeg bare elsker vanskeligheten og oppdateringene gjør spillet stadig bedre. Men jeg håper du snart vil gjøre det til flerspiller som en tredje karakter eller noe, men dette spillet er en av mine favoritter.
Det er et superspill, men det er for sakte og for vanskelig å få resorser. Så får raskt bord av spillet..
Jeg synes virkelig dette spillet er virkelig oppslukende, det har mye flair i et ekte zombiespill, utfordringen med å takle hordene som kommer inn etter 24 timer, samle mat og forsyninger, smerter ved å reservere energi til reise osv. Alt dette gjør spillet er flott, men vennligst lasteskjermen😩.
Spillet er ganske greit, jeg skal gi deg det, gameplayet og grafikken er ganske bra, men det er tungt grindy og P2W. Du kan gjøre mange progresjoner i begynnelsen, men når du har kommet langt nok, kan du legge merke til at spillet nå straffer deg for ikke å spille det hele tiden. Enkelte gjenstander som eiketømmer er svært, veldig sjeldne og krever mye dedikasjoner å få tak i. Jeg ville ha likt dette spillet hvis det ikke var et ork å spille engang.
Jeg hadde plutselig mistet overlevelsesguiden og daglige oppgaver ... og hakkegaffelen er veldig vanskelig å få tak i, kan du løse problemet eller gi en løsning mens jeg har spilt siden 2019. Og det er et flott spill
Jævla dritt.. finner ikke tingen mine etter og ha død! Må jo for faen meg være mulig det? Bruker timer på og få tak i ting, så dør du.. nei da må du begynne på nytt.. fiks det NÅ!!!!! JÆVLA AMATØRER
Det er et problem når jeg dør i skogen, jeg mister alle gjenstandene mine selv etter gjenoppliving, jeg går tilbake direkte til dødsstedet mitt og ingen grav der, så pengene jeg bruker på å kjøpe gjenstander er borte, fortjener ikke å risikere penger
Elendig
spilte dette igjen etter noen dager uten å spille det, og listen over oppgaver er bare... borte?? og lite eller ingen hendelser skjer lenger, eller er det det som skjer når du kommer til et høyere nivå? Jeg er så forvirret.
Hei! Jeg er ny i dette spillet, og jeg fikk ikke en gang sjansen til å spille det. Satt fast ved lasteskjermen i en time. Jeg har stabil internettforbindelse. Å tømme appbuffer og data fungerer ikke. Oppgavelinjen har bare denne appen åpen. Prøvde å avinstallere og installere spillet, men det fungerte heller ikke. Jeg er en fan av overlevelsesspill, og jeg var så hype etter å spille dette, men jeg må si at jeg er skuffet.
skal være flerspiller
Oppdatering: Ok, så jeg kontaktet supporten og Eva var veldig hjelpsom. Jeg tror hun er den mest lydhøre servicerepresentanten noensinne! Hun ga ikke slipp på problemet mitt og jobbet faktisk med meg og fikk kontoen min gjenopprettet til sin forrige tilstand! Jeg har nå all min fremgang! Ok, etter 1 år eller så var alle tingene jeg kjøpte borte, karakteren min er tilbake til nivå 8. Så, all IAP jeg kjøpte, snacks til hundene mine, hundene mine, effin-sykkelen min, EFFIN' BIKE! Mann, du gikk fra 5 stjerner til 1 stjerne for meg!
Lett i starten, greie kontroller og fint nok grafisk. MEN er definitivt et Pay 2 Win spill. Å lage de enkleste Armor/våpen koster for mye ressurser i forhold til hvor fort ting blir ødelagt. Som igjen betyr at du må spille 24/7 for og få progresjon. Å lage motorsykkel/Atv eller andre middels bra ting koster bokstavelig talt hundrevis av deler, som har svært liten eller ingen dropprate som igjen forsterker pay 2 win konseptet. Du kan velge å kjøpe våpen for dyre dommer, Men som med farming i spillet gir ingen garanti for at du får det du vil ha eller trenger ( 35-55 kr for en loot boks som har 5% droprate for epic. Og du får kun 1 ting pr kjøp.) Latterlig! Kan ikke se for meg at noen fornuftige voksne vil bruke penger på dette. Så er tydelig at utviklerne sikter seg inn på barn som ikke vet bedre.
Jeg kjøpte 5 pistolk[~Censored Word~]er for litt over 8 dollar som skulle gi meg 80 VIP-poeng, noe som gjorde meg prestisjenivå og ga meg et nytt spinn. Jeg fikk ikke bare noen av våpenk[~Censored Word~]ene mine, men jeg fikk heller ikke mine 80 VIP-poeng eller ekstra spinn. Jeg har ventet på vent med støtte i over 20 minutter og fikk ikke engang beskjed om å holde eller fortalt at de fortsatt er på linjen! Fryktelig støtte!
Dette spillet er flott jeg ville gitt 5 stjerner, men nivået for å spille flerspiller er så stille vanskelig å oppnå jeg vil spille flerspiller med broren min, men jeg kan ikke redusere flerspillernivået slik at jeg kan spille med broren min
Last Day on Earth: Survival ஆக்ஷன் sceb
Last Day on Earth: Survival Екшън asu
Jeg hater dette spillet jeg bokstavelig talt malte i flere måneder, og fikk så mange ting (våpen og rustninger osv.) Så så jeg at det var et julearrangement så jeg gjorde oppdrag og det var kult og alt, men jeg måtte kjempe mot en robotsjef (jeg husker ikke navnet) så jeg fant at fabrikken drepte alle zombier og gikk til kamp mot sjefen, så mens jeg kjemper fryser spillet mitt litt og så prøver jeg å åpne det igjen, men det fungerer ikke så jeg bare går til spill et annet spill og jeg sjekket inn her og alt hadde blitt slettet!
Når jeg har funnet ut hvordan jeg får den jævla generatoren til å lyse opp huset mitt (som avbildet i reklamebildene dine, så det er bedre å ikke bare være estetisk som wikien sier), vil jeg gi den 5 stjerner. Fordi jeg er avhengig av dette spillet. Og jeg har ikke engang en ekte venn ennå (nivå 119). Men snart skal jeg... Snart... Og det er best jeg kan finne ut hvordan jeg får lysene mine til å fungere. Eller så blir jeg ekstremt--FRYMENDE--opprørt. Det må finnes en bedre veiledning for hvordan man gjør ting.
Gymnastics Superstar Role Playing jek
Jeg spilte dette spillet da det først ble utviklet. solid spill da, oppdateringene på det virker nå legitime. stor forbedring. fantastisk spill å gå seg vill i. Jeg burde bare ikke måtte betale for å komme DIT med mikrotransaksjoner er min eneste klage.
Det er et bra spill, men legg til avbryt-knapp for å reise.
Det var et flott spill, og jeg likte det helt til telefonen min ble stjålet og jeg måtte installere den på den nye enheten min. Selv om jeg hadde logget på med google play, klarte jeg ikke å hente mine 80+ nivåer med spilling. Det er virkelig synd og en utilgivelig feil på utviklernes side.
Jeg liker dette spillet. Men du blir ikke sterkere, mer helse eller mer skade. Og noen ganger tar det evigheter å laste, og du kan ikke løpe eller noe når lasteskjermen er oppe. Så du dør av zombier eller spillere mens du venter på å få spillet lastet. Våpen og våpen har for kort holdbarhet. Hvorfor ikke lage en server eller noe, som spillere kan ha rustning og våpen har 2 eller 4 ganger mer holdbarhet eller enkle fiender, mat og vann har lengre tid til å spise eller drikke igjen? Og hvorfor ha 2 gule bunkere nær basen og en grønn langt fra land? Kun helikopter eller amfibietruck kan få den tilbake? Vennligst gjør noe for å lage en enkel modus eller noe
Gjenomført
Jeg endret fra 3 til 4 stjerner fordi spillet er virkelig flott. Jeg ville gitt 5 stjerner hvis det ikke ville vært så dyrt. Jeg betalte rundt 220€ for å komme til nivå 10 VIP, nå for å betale 10€ mer for prestisje hver dag, det er en stor spøk. Veldig dyrt spill
Dette spillet er veldig morsomt og alt, men det bør være små advarsler for enkle ting som å miste alle tingene dine permanent på grunnleggende ressurspl[~Censored Word~]er og andre ting. Spillet er virkelig morsomt og alt det der, og det er ALLTID noe å gjøre, selv for proffer som å prøve å oppgradere politisykkel eller utfordre seg selv. Du bør også legge til utgivelsesdatoen for kommende oppdateringer.
Går litt sakte å bli god
Spillet er morsomt, men konstante horder som ødelegger alt er bare irriterende, du må oppgradere alt til stein og jeg kan ikke komme meg til eikeskogen fordi jeg trenger en ATV, seriøst?, som kontrollerer 2 karakterer som ikke engang ser ut til å være det. å kunne transportere gjenstander i mellom tar bokstavelig talt all din tid, rustninger og våpen som koster en formue å male smelteholdbarhet som smør i en stekepanne. Med mindre du konstant vil betale ekte penger for utstyr, forbered deg på å tape all tid med dette.
Når man oppdaterer spillet finner jeg ikke brukeren min
Det er et bra spill. Ikke bruk for mye penger og du kan til og med spille uten å bruke penger, men det er vanskelig å få reservedeler til lastebil, båt og helikopter.
elsker det.
Jeg har spilt i flere måneder, og spillet er mer arbeid enn moro også fordi det tar timer og timer å samle ting og bare et sekund å miste alt tar virkelig moroa ut av det, jeg antar at det ikke er noe for meg